Uuden pelaajan ilmoittautumislomake

Alla olevalla ILMOITTAUTUMINEN JOUKKUEESEEN -painikkeella siirryt myClub-seurapalveluun. Täyttämällä pyydetyt tiedot teet sitovan ilmoittautumisen KeiKan 2010-syntyneiden poikajoukkueeseen. Ennen kuin teet ilmoittautumisen, lue huolella nämä ehdot ja ole tarvittaessa yhteydessä joukkueenjohtajaan. Huomaa, että ennen sitovaa ilmoittautumista voi pelaaja käydä kolme kertaa kokeilemassa ilman maksuja ja sitoumuksia.

Ilmoittautumislomakkeen perusteella pelaaja rekisteröidään KeiKan ja Suomen Palloliiton pelaajarekistereihin ja hänelle lähetään sähköpostitse lasku sen mukaan, mitä Keikan jalkapallojaosto ja joukkueen vanhempainkokous on maksuista sopineet.

Ilmoittautumalla annat myös EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisen suostumuksen omien tietojesi/ lapsesi tietojen vientiin ja käsittelyyn Keimolan Kaiku ry/jalkapallojaoksen  rekisterissä

Täytä ilmoittautumislomake huolellisesti.