Juuso Kokkonen uudeksi harrastevalmentajaksi

27.7.2019

Juuso Kokkonen

Harrastevalmentajan rekrytointi on saatettu päätökseen ja kiitämme kaikkia kiinnostuneita hakijoita.

Tehtävään valittiin seurassamme jo muutamia vuosia naisia menestyksekkäästi valmentanut Juuso Kokkonen. Hän on myös toiminut useita vuosia jalkapallon seuratyössä toisessa seurassa esimerkiksi valmentaen junioreja, kehittäen nuorimpien ikäluokkien toimintaa, käynnistäen pallokerhotoimintaa ja toimien aloittavien ikäluokkien toiminnan käynnistäjänä.

Juuso itse kommentoi tulevaa työtään seuraavasti: ”Olen innoissani pestistä Keikassa. On hienoa päästä mukaan liikuttamaan alueen lapsia seuraan, jolla on vahva halu mennä eteenpäin ja kehittyä. Haluan tuoda Keikaan osaamistani seuratoiminnasta sekä lasten ohjaamisessa ja valmentamisesta.”

Juuson mukaan tulon myötä uskomme saavamme hyvin suunniteltua ja toteutettua ohjausta ja valmennusta junioreillemme, erityisesti nuorimpiin ikäluokkiin, sekä uusia ajatuksia päiväkoti- ja kouluyhteistyön kehittämiseen. Toivottamme Juuson lämpimästi tervetulleeksi uudella roolilla seuraamme. Työ alkaa 29.7.2019 ja Juuso vastaa tehtävässä junioripäällikkö Kimmo Saaristolle.