Keika kasvavin futisseura Vantaalla 2015!

30.1.2016

Keikan futiksen kasvu jatkuu kiivaana. Keika kasvoi vantaalaisseuroista eniten sekä prosentuaalisesti että pelaajamäärillä mitattuna. Tämä selviää Palloliiton julkaisemista pelaajamäärätilastoista, joka kertoo pelipassien määrän 31.12.2015.

Vuoden vaihteessa Keikalla oli yhteensä 412 rekisteröityä pelaajaa, mikä on 93 pelaajaa enemmän kuin vuotta aiemmin. Vuodessa pelaajamäärä on kasvanut siis 29 prosenttia!

"Keikan pelaajamäärä kasvoi nyt jo kolmatta vuotta peräkkän enemmän kuin 25% vuodessa. Tämä kertoo ainakin Kivistön asukasmäärän lisääntymisestä, mutta myös siitä, että olemme onnistuneet luomaan toimintaympäristö, jonka toiminta on laadukasta ja johon on helppo tulla mukaan, niin harrastemielessä kuin kehittymään jalkapalloilijana", sanoo Keikan jalkapallojaoston puheenjohtaja Antti Rajala.

Keikalla on tällä hetkellä juniorijoukkue yhdessätoista ikäluokassa sekä kolme aikuisten harrasteryhmää, miesten 6. divisioonaa pelaava "edustusjoukkue" sekä miesten että naisten kuntofutis-ryhmät. Loppuvuodesta 2015 Keika palkkasi  junioripäällikön, jonka tehtävänä on tukea Keikan valmentajia ja varmistaa erityisti aivan nuorimpien ikäluokkien laadukas valmennus.

Vuonna 2016 perustetaan ainakin seuraavat ryhmät:

• Pallokerhossa aloittavat tai jatkavat 2011 - 2012 syntyneet
  • Ikäkausijoukkue perustetaan 2010 syntyneille
  • Oma ryhmä 07-09 syntyneille tytöille. (tyttöjä harjoittelee tällä hetkellä vajaa joukkueellinen 08 ikäluokan kanssa)

Myös muissa ikäluokissa on tilaa uusille pelaajille. Tervetuloa mukaan toimintaan!