KeiKalle uusi varustesopimus

6.4.2016

Keimolan Kaiku ry:n jalkapallojaosto ja JAKO Suomi ovat solmineet seuravarustesopimuksen.

KeiKan pelaajat ja toimihenkilöt käyttävät jatkossakin JAKO -varusteita. Tämän varmistaa uusi sopimus, joka on tehty KeiKan jalkapallojaoston ja JAKO:n maahantuojan, lahtelaisen Oy Udda Finland Ltd:n välillä.

Udda Finland markkinoi Suomessa yksinoikeudella laadukkaita saksalaisia JAKO -seuravarusteita. KeiKan lisäksi JAKO-tuotteisiin luottavat muun muassa S.C. Heerenveen, SV Darmstad 98 ja Hannover 96 sekä Suomessa esimerkiksi PPJ ja Malmin Palloseura.

Nyt solmitun sopimuksen avulla varmistetaan hinta-laatusuhteiltaan erinomaisten JAKO-tuotteiden hyvä saatavuus ja nopeat toimitusajat.

Tarvittavat painatukset hoidetaan Vantaalla, lähellä KeiKan Kanniston ”kotikenttää”: Painotalo PROMONA Piispankylässä tekee painatukset niin pelipaitoihin, takkeihin kuin varustekasseihinkin.

KeiKassa tilauksista vastaa junioripäällikkö Kimmo Saaristo, joka tekee tilaukset joukkueenjohtajien pyynnöstä suoraan Saksaan.

Kysy tarvittaessa lisää keika.junioripaallikko@gmail.com

www.promona.fi