Keikalle Vuoden liikuttaja 2016 -palkinto

4.2.2017

Keimolan Kaiulle annettiin Vantaan Urheilugaalassa Vuoden liikuttaja 2016 -palkinto

1.2. 2017 pidetyssä Vantaan Urheilugaalassa palkittiin parhaita Vantaalaisia urheilijoita, urheilun taustajoukkoja ja urheilutekoja. Keikalle jaettiin Vuoden liikuttaja 2016 -palkinto.

Perusteluina Vuoden liikuttaja 2016 -palkinnon myöntämisessä Keikalle oli sekä pitkällinen työ lentopallossa, mikä on viime vuosina tuonut menestystä seuralle etenkin A- ja B-junioreissa että jalkapallossa alueen kaikkien lasten ja nuorten hyväksi tehty työ. Palkintoraati mainitsi perusteluissaan myös jalkapalloseuran pelaajien määrän kasvun sekä Sporttia kaikille -hankkeen tuella perustetun maahanmuuttajille suunnatun peliryhmän.

”Saatu tunnustus on ehdottomasti keikalaisten vapaaehtoistyötä tekevien ansiota. Keikan taustajoukoissa on mukana lukuisia isiä, äitejä ja muita taustahenkilöitä, jotka ovat mahdollistaneet seuran kasvun sinnikkäällä työllään valmentaja, joukkueenjohtajana tai seuran toimihenkilönä. Tämä palkinto on ennen kaikkea tunnustus ja kiitos kaikille mukana oleville ja merkki siitä, että keikalaiset eivät aina ole tyytyneet menemään siitä mistä aita on matalin”, kertoo jaoston puheenjohtaja Antti Rajala ylpeänä.