Keikan toiminta ja koronavirus - päivitetty 16.3.

12.3.2020

Kaikki toiminta peruttu ainakin 13.4. saakka

Tiedote Covid19 -koronavirusepidemiasta

Suomen hallitus on tänään antanut täsmennettyjä määräyksiä, jotka vaikuttavat suuresti mm. harrastuspaikkojen, koulujen ja urheiluseurojen toimintaan. Näiden määräysten seurauksena harjoitus- ja turnaustapahtumat pysyvät seurassamme keskeytyksessä ainakin 13. huhtikuuta asti.

Käytännössä uudet määräykset tarkoittavat myös sitä, että ulkokauden sarjat eivät tule alkamaan suunnitellussa aikataulussa. Palloliiton liittohallituksen on määrä kokoontua tänään käsittelemään Covid19 -viruksen seurauksia. Tiedotteen kirjoitushetkellä ei ollut tiedossa tarkkoja vaikutuksia mutta sen verran oli julkaistu, että mm. miesten Ykkösen ja Kakkosen kaudet pääsevät näillä näkymin alkamaan aikaisintaan kesäkuussa. Muihin kuin Palloliiton alaisiin sarjoihin ja turnauksiin, kuten Opel-liiga, Suomen hallituksen ja Palloliiton päätöksillä on varmasti myös vaikutuksia. Näistäkin kerromme heti kun lisätietoa saadaan.

Palloliiton liittohallituksen kokouksen on tänään myös määrä käsitellä miten poikkeustilanne pitäisi huomioida seurojen hallinnossa. Palloliitto tulee antamaan suosituksia seuroille mm. toiminta- ja pelaajamaksujen osalta. Jaoston johto käy myös Vantaan kaupungin kanssa vuoropuhelua, jonka tavoitteena on mm. vuorokustannusten välttäminen toiminnan keskeytymisen ajalta.

Tilanne muuttuu tällä hetkellä erittäin nopeasti. Seuran hallitus ja jaoston johtoryhmä seuraavat kehitystä tarkasti ja tiedottavat tapahtuvista muutoksista.

Keimolan Kaiku - jalkapallojaoston johtoryhmä