Maksutonta seuratoimintaa alakoululaisille – KeiKa ja Vantaa tekevät yhteistyötä

14.2.2020

KeiKa tarjoaa futiskerhoillaan maksutonta jalkapallotoimintaa Kanniston ja Seutulan kouluilla.

Vantaan kaupunki on aloittanut uudenlaisen yhteistyön Vantaan urheiluseurojen kanssa. KeiKan jalkapallojaoston on yhteistyössä mukana.

KeiKa järjestää sekä Kanniston että Seutulan kouluilla kerran viikossa futiskerhoja, jotka ovat osallistujille maksuttomia. Toimintaa on ohjaamassa KeiKan valmentajia, ja toiminnasta vastaa harrastevalmentaja Juuso Kokkonen.

Toiminta on kohdennettu 3–4-luokkalaisille, mutta myös 2- ja 5-luokkalaisia pääsee ryhmiin mukaan.

"Toiminta on tarkoitettu erityisesti sellaisille lapsille ja nuorille, joilla ei vielä ole liikuntaharrastusta. Maksuttomissa liikuntaryhmissä pääsee helposti kokeilemaan harrastamista urheiluseurassa ilman aikaisempaa kokemusta lajista."

Vantaan kaupungin tiedote aiheesta löytyy täältä.

Ryhmät löytyvät hobihobi-palvelusta, ja lisätietoja löytyy KeiKan nettisivuilta.

Tervetuloa mukaan!