Varusteet

Keikan varusteyhteistyökumppanit ovat Puma Finland ja Intersport Tammisto Vantaa.

Pelaajavarusteet ja KeiKan fanituotteet löytyvät valikon alta.

Varuste merkkinä toimii Puma, joka on 1924 perustettu saksalainen urheiluvaatteisiin keskittyvä yritys. Puman seuramalliston tuotteissa korostuvat laatu, design, käytännöllisyys sekä saatavuus loistavassa hinta-laatusuhteessa.

Puma-tuotteiden sovitus- ja noutopaikkana sekä perustarvikkeiden myyntipisteenä on Intersport Tammisto Vantaa. Intersportin verkkokaupasta voit tilata tuotteet myös kotiin toimitettuna. Pelaajien varusteisiin on mahdollista Tammiston Intersportissa myös painattaa tuotteisiin esim. pelaajan pelinumero, nimi tai nimen alkukirjaimet.

Asioidessa Intersport Tammistossa on mahdollista saada 10%-alennus kaikista vaatteista ja jalkineista mainitsemalla kassalla "KeiKa". Tämä alennus ei koske seuravarusteita eikä esim. pölkupyöriä, suksia, jne.