Pallokerho (4-5 -vuotiaat)

TERVETULOA PALLOKERHOON 2024!
Pallokerhossa tutustutaan ja innostutaan jalkapalloon turvallisessa ja energisessä ympäristössä. Ohjelmassa erilaisia pelejä, leikkejä ja hassuttelua, joissa opetellaan pallonkäsittelyä sekä liikkumisen taitoja.

Pallokerhossa pelaavat kerran viikossa 2019-2020 -syntyneet tytöt ja pojat (huoltajat ovat aina tervetulleita mukaan seuraamaan).

Pallokerho toimii Aurinkokiven koulun salissa tiistaisin klo 18.00-19.00 (2.4.2024 viimeinen kerta sisällä).

Kesäkaudella Pallokerho on Kanniston koulun tekonurmella maanantaisin 17.50-18.45 (8.4.-17.6.2024 ja 29.7.-28.10.2024)

Ohjaajina seuran valmennuspäällikkö sekä koulutetut apurit.

Pallokerho maksaa 33€ kuukaudessa ja veloitetaan kolmen kuukauden jaksoissa. Pallokerhosta voi erota ennen laskutusjakson päättymistä ilmoittamalla siitä sähköpostilla Keikan valmennuspäällikölle. Kesä-heinäkuusta muodostuu vain yhden kuukauden maksu)

Pallokerhoon voi tulla mukaan milloin vain. Toimintaan voi tutustua ja kokeilla yhden harjoituskerran sitoumuksetta ja maksutta ennen lopullista päätöstä. Huomio, että kokeilujakson aikana lapsi ei ole seuran puolesta vakuutettu.

Ilmoittautumalla Pallokerhoon myClubin kautta annat EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisen suostumuksen omien tietojesi/ lapsesi tietojen vientiin ja käsittelyyn Keimolan Kaiku ry/jalkapallojaoksen ja Suomen Palloliiton rekistereissä.

Toimintamaksuun sisältyy: harjoitusvuorot, ohjaus, KeiKa -paita, KeiKa -pallo, Suomen Palloliiton lisenssi ja vakuutus.

Mukaan liikuntaan sopivat kengät ja vaatteet sekä juomapullo. Omaa palloa ei välttämättä tarvitse, sen saa tutustumisjaksolla lainaan ja jos jatkaa, niin omaksi.

Ilmoittaudu alla olevasta palkista!

Painikkeesta siirryt KeiKan käyttämään myClub-jäsenpalveluun. Kirjaudu tunnuksillasi, tai rekisteröidy uutena käyttäjänä.
Täytä lomake huolellisesti.

Haluan lisätietoja Pallokerhosta