Koko Kivistön KeiKa järjestää aikuisille eri tasoisia peli- ja harrastusmahdollisuuksia.

Kaikki aikuisten joukkueet löytyvät täältä: Aikuisten joukkueet

AIKUISTEN ILTAPELIT

Organisoidut iltapelit kerran viikossa

18.4.2024 alkaen Kanniston koulun kentällä torstaisin 20.45 - 22.00.

Mukaan voi tulla kaikki sukupuolet futistaustalla tai ilman. Jaetaan liivit, pelataan, hikoillaan ja iloitaan.

Toiminta maksaa vain 60,00€ koko kesäkaudelta.

Pelaajat vastaavat itse omasta vakuutusturvastaan, joko olemassa olevilla vakuutuksilla tai hankkimalla Palloliiton vakuutuksen täältä.

Ilmoittaudu mukaan alla olevasta keltaisesta painikkeesta.

Ilmoittautumislomakkeen perusteella pelaaja rekisteröidään KeiKan myClub-jäsenrekisteriin ja hänelle lähetään sähköpostitse lasku.

Ilmoittautumalla annat myös EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisen suostumuksen omien tietojesi vientiin ja käsittelyyn Keimolan Kaiku ry/jalkapallojaoksen  rekisterissä

Lisätietoja: vesa.kuparinen@keimolankaiku.fi

MIMMIT

(Harrasteryhmä kerran viikossa)

Toiminta kesäkaudella 5.4.2024 alkaen Kanniston tekonurmella perjantaisin 19.30-21.00

Toiminta maksaa vain 60,00€ koko talvikaudelta.

Olet tervetullut kokeilmaan toimintaa ilmoittamalla tulostasi Kirsille sähköpostilla (kirsi(at)holopainen.net), ei vaadita aiempaa kokemusta jalkapallosta.

ILMOITTAUTUMISET TÄSTÄ

Yhteyshenkilö: kirsi(at)holopainen.net