P2013

Joukkue 2013 syntyneille pojille. Mukaan ovat tervetulleita kaikki jalkapalloilusta kiinnostuneet. Toimimme yhtenä joukkueena, harjoituksissa ja peleissä käytämme tasoryhmiä. Toimintaa on kilpa-, haaste- ja harrastetasoilla.

Joukkue osallistuu SPL Etelän sarjatoimintaan ja pelaa myös useissa turnauksissa vuoden aikana.

Uudet pelaajat

Uusilla pelaajilla on kolmen viikon kokeilujakso, jonka aikana pelaaja voi osallistua joukkueen harjoituksiin ilman sitoutumista ja maksuja. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin, ja hänen huoltajilleen lähetetään aloitusmaksulasku.

Maksut

Toimintamaksu 2023 on 55 eur/kk. Se peritään kolmen kuukauden erissä. Maksuun sisältyy harjoitusvuorot, SPL:n Pelipassi ja KeiKan jaostomaksu.

Lisätietoja saa alla olevalla lomakkeella joukkueenjohtajilta.

Haluan lisätietoja P2013 -joukkueesta