Joukkueen säännöt

Keika2015 pelaajien säännöt

• Tulen ajoissa harjoituksiin
  • Kuuntelen valmentajan ohjeita; en pompottele palloa samaan aikaan
  • Kunnioitan kaveria; en kiusaa enkä töni, potki, lyö, kaada vettä toisen päälle, taklaa (tahallisesti)
  • Kaverin tavaroita ei potkita, tallata tahallisesti, toisen palloa ei potkita pois
  • Pyydän anteeksi ja annan anteeksi
  • En kiroile, kirosanat eivät kuulu jalkapalloilijan käytöstapoihin
  • En kiipeile aidoissa tai maaliverkoissa
  • Nautin jalkapallon pelaamisesta ja pidän hauskaa!

Keika 2015 vanhempien säännöt

• Ilmoittaudutaan MyClubissa ennen harjoituksia (viimeistään 1 pv etukäteen), jotta valmentajat pystyvät suunnittelemaan harjoitukset osallistujamäärän mukaan
  • Vanhemmat ovat tervetulleita katsomaan harkkoja
  • Kannustetaan positiivisessa hengessä. Omien tai vastustajien pelaajien tai tuomarin kritisoiminen pelitapahtuman aikana on kielletty.

Säännöt liittymiseen ja maksuihin

• Joukkueeseen voi liittyä milloin vain. Tällöin laskutetaan liittymismaksu ja sen jälkeen maksu jatkuu laskutuskausittain.
  • Joukkueesta voi erota ennen jokaisen laskutuskauden loppua (laskutuskausia 4 krt/vuosi, alkaen tammi, huhti, elo ja marraskuu). Ilmoitus lopettamisesta pitää tehdä joukkueenjohtajalle ennen laskutuskauden vaihtumista, jolloin laskutus katkeaa meneillä olevan laskutuskauden loppuun. Vajaata laskutuskautta ei hyvitetä.