T2012-2014

KeiKan tyttöjoukkue 2012-14 -syntyneille on iloista jalkapallon pelaamista ja mukava liikuntaharrastus.

Joukkuetoiminta pyörii ympäri vuoden, mutta heinäkuussa ja jouluna pidetään taukoa. Mukaan voi tulla koska vain!

Löydät meidät myös instagramista @keika.t12_14

Uudet pelaajat voivat käydä harjoituksissa kolme kertaa ilman sitoumusta ja maksuja. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin.

Treenaamme kaikki ikäluokat yhdessä tasoryhmiin jakaen.

Kesäkaudella pelaamme Piirisarjaa T12 Nelosessa sekä Uudenmaan junioriliigaa T2013 ja T2014 sarjoissa. Lisäksi osallistumme StadiCuppiin, HesaCuppiin, sekä muihin turnauksiin!

Treeniajat ja maksut löydät Treeniajat ja maksut osiosta.

Joukkueen toimintasäännöt löytyy pelisäännöt osiosta!

Tervetuloa mukaan!

Kysy lisätietoja alla olevalla lomakkeella tai sähköpostitse joukkueenjohtajilta! Yhteystiedot löytyvät toimihenkilöt osiosta.

Haluan lisätietoja T2012-14 -joukkueesta