P2015

Keikan 2015-syntyneiden poikien joukkueessa on noin 30 poikaa.
Mukaan ovat tervetulleita kaikki jalkapalloilusta kiinnostuneet. Ohjelmassa on monipuolisia treenejä ja pelejä jalkapallon parissa.

Treeniajat

Harjoitusajat ja pelitapahtumat näkyvät netissä Kalenteri-sivulla.

Talven 2023-2024 treenivuorot:

• Torstai 18.45 - 20.00, Myyrmäkihalli
  • Lauantai 9.45 - 11.00, Myyrmäkihalli
  • Sunnuntai 13.30 - 14.45, Kanniston koulun sali

Kesän treenit järjestetään Kanniston kentällä ja ajat ovat:

• ma 17-18:15
  • ke 17-18:00
  • su 13:45-15:00

Uudet pelaajat

Uudet pelaajat voivat käydä harjoituksissa kolme kertaa ilman sitoutumista ja maksuja. Ilmoita tästä etukäteen joukkueenjohtajalle alla olevalla lomakkeella. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta.
Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Jos kokeilujakson jälkeen jatkaa joukkueessa, tulee ilmoittautuminen joukkueeseen tehdä ilmoittautumislomakkeella.

Maksut

Toimintamaksu vuodelle 2024 on 505 euroa, joka laskutetaan neljässä erässä (4 x 126 euroa). Laskutuskuukaudet ovat tammi-, huhti-, elo- ja marraskuu.

Joukkueen aloitusmaksu riippuen aloitusajankohdasta on 134, 106 tai 80 euroa (sisältää lisenssin, vakuutuksen ja jaostomaksun). Tämän jälkeen laskutus jatkuu laskutuskuukausien mukaisesti. Lisäksi laskutetaan erikseen seuran jäsenmaksu kerran vuodessa 20 euroa/pelaaja.

Pelipaita tilataan ilmoittautumisen jälkeen omakustanteisesti (keltainen Keika-paita, jossa takana painatuksena sukunimi ja pelinumero.

Käytännön asioita joukkueessamme

•  Harjoituksiin tarvitaan: Oma pallo, vesipullo, säärisuojat ja jalkapallosukat, nappikset, säänmukainen vaatetus. (Aloittaessa riittää säänmukaiset vaatteet, pallo ja pullo).
  • Paita tilataan ilmoittautumisen jälkeen omakustanteisesti (Keltainen Keika-paita, jossa takana painatuksena Etunimi ja Pelinumero. Pelinumeron antaa joukkueenjohtaja ja se
    löytyy rekisteröitymisen jälkeen MyClubin tiedoista.)
  • Jäsenasioiden hallintaan käytetään MyClub-sovellusta, jota kautta ilmoittaudutaan harjoituksiin.
  • Viestintäkanavana toimii myös WhatsApp -ryhmä.
  • Lue lisää joukkeemme säännöistä

Haluan lisätietoja P2015 -joukkueesta