P2014

KeiKan 2014 -syntyneiden joukkueessa pelaa noin 30 pelaajaa.

Toimimme yhtenä joukkueena, mutta peleissä toimitaan tasoryhmissä. Osallistumme piirisarjaan kahdella eri tasolla. Lisäksi käymme turnauksissa.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki jalkapallosta kiinnostuneet.

Harjoitusajat huhti-lokakuussa 2023:

• Maanantai 18:15 - 19:30
  • Keskiviikko 18:45 - 20:00
  • Sunnuntai 15:00-16:15

Harjoitukset Kenraalinpuiston tekonurmella.

MAKSUT

Joukkueen toimintamaksu 2023 on 608€, joka laskutetaan 4 erässä.

Joukkueeseen liittymis- / aloitusmaksu on 100€, joka sisältää lisenssin.

Joukkueenjohtajat:

Inga Rantanen, 0407098406

Mikko Saikkonen

Päävalmentaja:

Saila Markkanen

Rahastonhoitaja:

Susanna Mata

Lisätietoja Ingalta alla olevalla lomakkeella.

Ikäluokan tulevat tapahtumat löytyvät kalenterista - tule mukaan!

Keikan joukkue P2014 vuonna 2014 syntyneille pojille. Tällä hetkellä joukkueessa pelaa lähes 30 poikaa.

Harjoittelemme tammi-maaliskuussa:

• torstaisin klo 19.00-20.00 Myyrmäkihallissa
  • sunnuntaisin klo 16.30-17.45 Myyrmäkihallissa

Uudet pelaajat

Uudet pelaajat voivat käydä harjoituksissa kolme kertaa ilman sitoutumista ja maksuja. Ilmoita tästä etukäteen joukkueenjohtajalle alla olevalla lomakkeella. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta.

Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa. Jos haluat tulla tutustumaan, täytä alla oleva lomake, ja annamme mielellämme lisätietoja. Tee virallinen ilmoittautuminen (linkki vasemmassa sivupalkissa) vasta kun sitoudut toimintaan.

Joukkuuemme käytännön asioita:

• Harjoitusajankohdat vaihtelevat talvi- ja kesäkaudella Keikan saamien vuorojen mukaisesti. Harjoitteluaika voi vaihdella kausien vaihtuessa, ei kuitenkaan kesken kauden (esim. ei vaihdu kesken kesäkauden).
  • Pelivarusteina hallissa ja ulkokentillä: nappikset, säärisuojat, pallo (koko 3), urheiluvaatteet ja vesipullo. Saliharjoituksissa varustus muuten sama, mutta kenkinä sisäpelikengät. Pelipaita tilataan ilmoittautumisen jälkeen omakustanteisesti Tammiston Intersportista.
  • Käytämme Keikan käytössä olevaa MyClub-sovellusta, jota kautta ilmoittaudutaan harjoituksiin. Ilmoittautuminen on tärkeää harjoitusten suunnittelun vuoksi. Sovellus toimii myös viestintäkanavana joukkueen What's up-ryhmän lisäksi (liittyminen WA-ryhmään vapaaehtoista, mutta suositeltavaa).
  • Meillä on joukkueessa säännöt, jotka koskevat niin vanhempia kuin pelaajia:
    • Noudatetaan Keikan yleisiä sääntöjä.
    • Pelaaja noudattaa jalkapallon sääntöjä ja vaalii hyvää urheiluhenkeä. Hän kuuntelee valmentajan ohjeita, ja niitä seuraamalla mahdollistaa hyvät harjoitusmahdollisuudet kaikille.
    • Tavoitteena on tarjota liikunnan iloa ja yhdessä pelaamista.
    • Kaikki pelaavat yhdessä, ja kaikki pääsevät pelaamaan.
    • Kannustamme lapsia ja harjoitusta ohjaavaa henkilöstöä.
    • Joukkueessa ei hyväksytä kiroilua, toista epäkunnioittavaa puhetta tai käytöstä.

Haluan lisätietoja P2014 -joukkueesta