P2016

KeiKan ikäluokkajoukkue 2016-syntyneille pojille.

Kesäkaudella harjoituksia/pelejä on 3 x viikossa Kanniston tekonurmella ja pelaamme myös Palloliiton sarjoja. Pyrimme osallistumaan yhteen turnaukseen joka kuukausi!

Kesäkauden harjoitukset ovat:
ke 17-18:15
pe 17:30-18:45
su 15-17:00 (A-ryhmä 15-16 ja B-ryhmä 16-17)

Toimintamaksu on 39€/kk, joka laskutetaan 3 kk välein.

Meillä on joukkueessa säännöt, jotka koskevat niin vanhempia kuin pelaajia:

o Noudatetaan Keikan yleisiä sääntöjä.
o Pelaaja noudattaa jalkapallon sääntöjä ja vaalii hyvää urheiluhenkeä. Hän kuuntelee valmentajan ohjeita, ja niitä seuraamalla mahdollistaa hyvät harjoitusmahdollisuudet kaikille.
o Tavoitteena on tarjota liikunnan iloa ja yhdessä pelaamista.
o Kaikki pelaavat yhdessä, ja kaikki pääsevät pelaamaan.
o Kannustamme lapsia ja harjoitusta ohjaavaa henkilöstöä.
o Joukkueessa ei hyväksytä kiroilua, toista epäkunnioittavaa puhetta tai käytöstä.

Uudet pelaajat :
Uudet pelaajat voivat käydä harjoituksissa pari kertaa ilman sitoumusta ja maksuja. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin.

Haluan lisätietoja P/T2016 -joukkueesta