Tytöt 2015-2016

Marraskuussa 2022 aloittanut tyttöjen oma joukkue vuonna 2015-2016 -syntyneille tytöille. Meitä on mukana 25 innokasta tyttöä.

Harjoittelemme talvikaudella Kanniston koulun salissa sekä Myyrmäkihallissa kolme kertaa viikossa:

• ke 17.45-19.00 Myyrmäkihalli
  • pe 17.00-18.00 Kanniston koulun sali
  • su 12.00-13.30 Kanniston koulun sali

Pelaamme Uudenmaan junioriliigaa ja lisäksi osallistumme lähes kuukausittain turnauksiin.

Kesäkaudella harjoitukset ovat Kanniston tekonurmella ja treenipäivät ovat maanantai, torstai ja sunnuntai.

Treenaamme molemmat ikäluokat yhdessä, mutta hyödynämme tasoryhmiä, jotta mahdollistamme jokaiselle oikean tasoisen ja turvallisen harjoitteluympäristön.

Toimintamaksu on noin 40 euroa kuukaudessa ja laskutus on neljä kertaa vuodessa. Mukaan voi tulla koska vain.

Löydät meidät myös Instagramista @keika.t15-16

Tervetuloa mukaan!

Uudet pelaajat

Uudet pelaajat voivat käydä harjoituksissa kolme kertaa ilman sitoutumista ja maksuja. Ilmoita tästä etukäteen joukkueenjohtajalle alla olevalla lomakkeella. Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta.
Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Jos kokeilujakson jälkeen jatkaa joukkueessa, tulee ilmoittautuminen joukkueeseen tehdä ilmoittautumislomakkeella.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Käytännön asioita joukkueessamme

• Harjoituksiin tarvitaan: Oma pallo, vesipullo, säärisuojat ja jalkapallosukat, nappikset (salissa sisäkengät), säänmukainen vaatetus. (Aloittaessa riittää säänmukaiset vaatteet, pallo ja pullo).
  • Paita tilataan ilmoittautumisen jälkeen Tammiston Intersportista omakustanteisesti (Keltainen Keika-paita, jossa takana painatuksena Etunimi ja Pelinumero. Pelinumeron antaa joukkueenjohtaja ja se löytyy rekisteröitymisen jälkeen MyClubin tiedoista.)
  • Jäsenasioiden hallintaan käytetään MyClub-sovellusta, jota kautta ilmoittaudutaan harjoituksiin. Viestintäkanavana toimii myös WhatsApp-ryhmä.
  • Katso myös Joukkueen säännöt.

Kysy lisätietoja T2015-2016 -joukkueesta