P/T2017

2017 -syntyneiden oma joukkue, jossa pelaavat sekä tytöt että pojat.

9.4. alkaen toiminta Kanniston kentällä ja tapahtumat ovat:

Ti 17-18:00 ja 18-19:00

To 17-18:00

Su 15-16:00 ja 16-17:00

Harjoitusten lisäksi osallistumme Uudenmaan junioriliigaan sekä erilaisiin pelitapahtumiin ja turnauksiin Uudenmaan alueella.

Löydät meidät myös Instagramista: @keika.pt2017

Toimintamaksu on 39€/kk ja se laskutetaan 3 kk erissä. Toimintamaksuun sisältyy: harjoitusvuorot, valmennus, Suomen Palloliiton lisenssi ja vakuutus sekä pelitapahtumat. Toimintamaksu sisältää myös kaikki seuratoiminnan kulut eli tämän lisäksi tulee vain seuran jäsenmaksu 20€/vuosi.

Toimintaan voi tulla mukaan kokeilemaan kaksi kertaa maksutta milloin vain.

Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin.

Tervetuloa mukaan. Liittyminen alla olevasta painikkeesta.

Lisätiedot: vesa.kuparinen(a)keimolankaiku.fi