P/T2018

P/T2018 joukkue aloitti toimintansa marraskuussa 2023. Joukkueessa pelaavat niin tytöt kuin pojatkin.

Kesäkauden joukkue treenaa Kanniston kentällä tiistaisin kahdessa ryhmässä klo 17-18 ja klo 18-19, sekä sunnuntaisin kaikki yhdessä klo 15-16.

Toimintamaksu on 39€/kk ja se laskutetaan 3 kk erissä. Toimintamaksuun sisältyy: harjoitusvuorot, valmennus, KeiKan pelipaita omalla nimellä ja numerolla, Suomen Palloliiton lisenssi ja vakuutus sekä pelitapahtumat.

Toimintaan voi tulla mukaan kokeilemaan kaksi kertaa maksutta milloin vain.

Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin.

Tervetuloa mukaan. Liittyminen alla olevasta painikkeesta.

Joukkueen toimihenkilöt:

Joukkueenjohtaja: Hanna Kurkinen, hanna.kurkinen@nurmijarvi.fi 045 350 6405