P/T2018

P/T2018 joukkue aloitti toimintansa marraskuussa 2023. Joukkueessa pelaavat niin tytöt kuin pojatkin.

Talvikauden harjoittelemme maanantaisin klo 17-18:00 Kanniston koululla. Kesäkaudeksi joukkue siirtyy ulos Kanniston kentälle ja treenaa tiistaisin klo 17-18 ja klo 18-19, sekä sunnuntaisin klo 15-16.

Toimintamaksu on 39€/kk ja se laskutetaan 3 kk erissä. Toimintamaksuun sisältyy: harjoitusvuorot, valmennus, KeiKan pelipaita omalla nimellä ja numerolla, Suomen Palloliiton lisenssi ja vakuutus sekä pelitapahtumat.

Toimintaan voi tulla mukaan kokeilemaan kaksi kertaa maksutta milloin vain.

Kokeilujakson aikana pelaaja ei ole vakuutettu seuran toimesta. Kokeilujakson jälkeen tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle jatkosta joukkueessa, siis myös mahdollisesta lopettamisesta. Mikäli ilmoitusta ei tehdä, katsotaan pelaaja joukkueen jäseneksi ja hänet rekisteröidään seuraan ja Suomen Palloliiton rekistereihin.

Tervetuloa mukaan. Liittyminen alla olevasta painikkeesta.

Joukkueen vastuuvalmentajana toimii Antte Vuosku

Lisätiedot: vesa.kuparinen@keimolankaiku.fi