Sinusta yhteistyökumppani?

Kiinnostaako sinua tai yritystäsi yhteistyökumppanuus paikallisen lapsiurheiluseuran kanssa?

Tai haluaisitko kenties "adoptoida" oman juniorijoukkueen tai tukea lapsiurheilua ihan muuten vaan?

Yhteistyökumppanuus

Yhteistyökumppanuus KeiKan kanssa tarkoittaa käytännössä sitä, että yritys tai organisaatio tukee seuraa taloudellisesti tai palveluidensa kautta. Tätä vastaan seura puolestaan tarjoaa yhteistyökumppanille näkyvyyttä esim. varusteissaan, kotikentällään, verkossa tai tapahtumissaan. Myös palveluiden "vaihto" yhteistyökumppanuudessa on vaihtoehto.

Adoptoi joukkue

Oman joukkueen adoptointi tarkottaa sitä, että henkilö tai yritys tukee tiettyä juniorijoukkuetta taloudellisesti vähintää kahden vuoden ajan. Adoption tukisumma on 500€ per vuosi ja tämä käytännössä tekee adoptoivasta tahosta joukkueen kummin. Kummille joukkue voi tarjoata näkyvyyttä omilla verkkosivuillaan ja omilla sosiaalisen median alustoilla. Kummi saa myös aina kutsu joukkueen kotipeleihin ja kummidiplomin omalle seinälleen. Tärkeintä kummiudessa on tietysti lasten ja nuorten urheilun sekä hyvinvoinnin tukeminen!

Lahjoittaminen

Mikäli haluat tehdä KeiKa jalkapallolle rahallisen lahjoituksen, voit tehdä sen joko koko jalkapalloseuralle tai tietylle valitsemallesi tyttö- tai poikajoukkueelle. Lahjoitussumma on vapaavalintainen.

Yhteystiedot: kaikkissa yllä olevissa asoissa voit olla suoraan yhteydessä KeiKan keihtyspäällikköön priyamjanssen@gmail.com